Aktuálně jsme vytížení ze 75 %
Volejte  +420 721 031 832

Co je to e-mail marketing?

E-mail marketing je přímý marketingový kanál, což znamená, že svou komunikaci necílíte plošně, ale na konkrétní osoby. Prostředkem vaší komunikace jsou e-mailové zprávy, které zasíláte na seznam aktuálních i potenciálních zákazníků, ale třeba i obchodních partnerů.

E-mail marketing je přímý marketingový kanál, což znamená, že svou komunikaci necílíte plošně, ale na konkrétní osoby. Prostředkem vaší komunikace jsou e-mailové zprávy, které zasíláte na seznam aktuálních i potenciálních zákazníků, ale třeba i obchodních partnerů.

E-mailové kampaně rozešlete prostřednictvím nástrojů pro hromadnou rozesílku mezi které patří například Ecomail, MailChimp nebo SmartEmailing. Tato on-line komunikace, v ideálním případě personalizovaná, navozuje pocit osobní komunikace, a má za cíl budování vztahu mezi firmou a zákazníkem, propagovat produkty a služby firmy, a posilovat značku.

Jaká jsou tedy hlavní specifika e-mail marketingu?

 

1. RYCHLOST ⚡

informaci doručíte rychle tam, kde je třeba

 

Chcete zákazníky informovat o výprodejové akci, otevření prodejny nebo představujete nový produkt? Skrze e-mailing snadno dostanete sdělení k zákazníkům, pro které je relevantní.

E-mailing je skvělý způsob, jak oslovit zákazníky, kteří zatím nenakoupili, okamžitě po jejich přihlášení k odběru novinek. Skrze různé novinky a zajímavosti jim můžete představit svou značku, produkty i služby a motivovat je tak k nákupu.

Věrné zákazníky, kteří u vás nakupují pravidelně, můžete navíc informovat o produktových novinkách, limitovaných akcích, nebo je třeba odměnit prémiovým obsahem. 

 

2. FLEXIBILITA 💪🏼

oslovte zákazníky v jakékoliv fázi jejich životního cyklu

 

E-mail marketing poskytuje jako jeden z mála kanálů širokou paletu možností, jak pracovat s jednotlivými fázemi životního cyklu zákazníka. Těmi jsou fáze navázání vztahu, rozvíjení vztahu a ukončení vztahu.

První fáze začíná získáním kontaktu, ve které získáváte prostor potenciálního zákazníka přesvědčit, aby se s vaší značkou seznámil a začal zvažovat váš produkt. Pravidelnou komunikací tento vztah dále utužujete a postupně tak odběratele svého newsletteru dovedete až k dokončení nákupu. 

I poté však slouží e-mailing jako skvělý nástroj k udržení kontaktu se zákazníkem. Vždy si totiž necháváte otevřené dveře k dalšímu nákupu. 

 

3. BUDOVÁNÍ VZTAHŮ 🤝🏼

díky pravidelné komunikaci se zákazníci budou vracet

 

Při dobře nastavené segmentaci, personalizaci a automatizaci může e-mailing dle našich zkušeností snadno dosáhnout 10 až 30 % celkových tržeb (čerpáme z našich projektů v oblasti auto-moto, fitness, fashion nebo cestování).

Pro dosažení úspěchu je však zásadní pravidelnost a systematičnost, což však vyžaduje velké množství času. S procesem vám však rádi pomůžeme a nastavíme jej za vás. 

 


 

Nastartujte s námi svůj e-mail marketing a zvyšte své tržby!

 

 

Sdílet článek