Aktuálně jsme vytížení ze 75 %
Volejte  +420 721 031 832

Novinky a zajímavosti v e-mailingu

Zajímá vás, jak mít lepší doručitelnost a nespadnout do spamu? Jak na automatizaci v e-mailingu? A co znamenají zkratky jako CTA, LP, CTR a CTOR? Pak jste tu správně!

Ukázka využití AI v grafice v e-mailingu

Jak využít AI v e-mail marketingu

Ať se nám to líbí nebo ne, AI je budoucností marketingu – e-mailing nevyjímaje. Podle výzkumné společnosti Gartner by do roku 2025 mělo AI generovat

Emailpresso je certifikovaným partnerem Ecomailu

S radostí oznamujeme, že se naše agentura stala oficiálním certifikovaným partnerem Ecomailu – jedné z největších e-mailingových platforem v Česku. Díky tomu můžeme našim klientům

Slovníček nejčastějších pojmů a zkratek v e-mailingu

Na řadu zkratek a termínů, které se v e-mailingu běžně používají, v jiných marketingových disciplínách nenarazíte (nebo jen zřídka). Patří mezi ně například CTOR, Delivery rate, Spam score a spousta dalších.

Co je to e-mail marketing?

E-mail marketing je přímý marketingový kanál, což znamená, že svou komunikaci necílíte plošně, ale na konkrétní osoby. Prostředkem vaší komunikace jsou e-mailové zprávy, které zasíláte na seznam aktuálních i potenciálních zákazníků, ale třeba i obchodních partnerů.

10 důvodů, proč je e-mailing skutečným králem marketingu

Nemusíte se zrovna pohybovat v marketingu, abyste narazili na slavný výrok Billa Gatese: „Obsah je král.“ Myšlenka za tím je jednoduchá, pokud nebude vaše sdělení zákazníky bavit, nebudete je zajímat. A u mailingu to samozřejmě není jinak.

Domluvte si nezávaznou konzultaci

Máte jakýkoliv dotaz? Napište nám a my odpovíme co nejdříve.

S kým jsme spolupracovali